Treceți la conținutul principal

Sporirea puterii magice


Sporirea puterii magice

   Te asezi comod pe scaun, cu spatele in pozitie perfect verticala. Privesti spre nord. Te concentrezi asupra unui punct de pe trupul tau, situat exact sub buric si iti imaginezi acolo o flacara (cat flacara unei lumanari), care devine din ce in ce mai stralucitoare si mai calda. incearca sa simti aceasta dogoare si ramai in aceasta pozitie mai multe minute, respirand profund si lent; nu te gandi la nimic altceva! De fapt, trebuie sa te eliberezi de orice gand parazit inainte sa incepi exercitiul. Camera este bine sa fie in penumbra, cu geamurile inchise, ca sa nu auzi zgomotele lumii exterioare. Acest exercitiu iti intareste energia aurei, te ajuta sa deprinzi intrarea in starea de meditate si te face sa constientizezi puterea energetica personala. Practical zilnic, timp de cel putin 15 

Comentarii

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, mă numesc Sally, logodnicul meu s-a despărțit de mine luna trecută, am fost atât de trist că m-am schimbat complet, nu mâncam și nu vorbeam cu nimeni, plângeam mult, eram atât de deprimat și stresat încât am Mi-a fost frică că voi ajunge la spital din cauza stresului și a depresiei, până când într-o zi am căutat online sfaturi pentru a-mi recupera iubitul Pentru că îl iubesc și țin la el profund și vreau doar să fim împreună ca un cuplu și vreau să dăm o veșnicie, Apoi am găsit un vrăjitor puternic numit LORD DAWN cum a rezolvat atâtea probleme de relație și a vindecat atâtea boli, Apoi l-am contactat pe Whatsapp, LORD DAWN mi-a spus că logodnicul meu se va întoarce Mie la 24 de ore după ce l-a vrăjit, nu am crezut niciodată până când logodnicul meu m-a sunat la telefon și mi-a spus că vrea să ne întoarcem și să trăim fericiți împreună pentru totdeauna și acum suntem împreună în pace și în fericire, sunt atât de fericit acum că LORD DAWN m-a ajutat să-mi aduc finanțele înapoi. Mulțumesc mult LORD DAWN vă poate ajuta, de asemenea, dacă aveți orice problemă de relație sau probleme de boală, contactați-l pe Whatsapp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Ghicitul in cafea

In afara de datul In bobi si de tehnicile apei neincepute,  una dintre cele mai folosite arte divinatorii este ghicitul in  zatul (drojdia) de cafea. Xenia mi-a precizat ca reprezinta o tehnica simpla, dar ca in acest domeniu este strict necesara" inclinatia spre magie, capacitatea de a “vedea" desenandu-se figurile in zatul din ceasca. Inca de cand cafeaua s-a ivit in intrebuinfarea familiilor instarite din Muntenia si Moldova, ea a servit la consultarea soartei prin desenele ce se formeaza din drojdia boabelor rasnite si fierte. In multe case din Romania, se obisnuieste astazi ca, dupa ce cineva si-a baut cafeaua, sa tulbure zatul, sa il intinda pe peretii cestii si apoi, punand ceasca cu gura in jos, sa lase sa se formeze pe el diferite figuri; pe baza acestora se face apoi  “citirea" oracolului. Potrivit Xeniei, acesta este un procedeu gresit: pentru a obtine un oracol clar, e bine a face o pregatire prealabila care dureaza un timp de doua sau trei zile

Secretele apei neincepute

SECRETELE APEI NEINCEPUTE   Unul dintre cele mai interesante domenii ale magiei, caruia ii este rezervat si printre tehnicile Xeniei un loc de frunte, este asa-numita magie a apei neincepute. Mai siniplu spus, este vorba de mai multe ritualuri magice in care se foloseste apa neinceputa, luata deci in primele clipe de dupa miezul noptii, fie dintr-o fantana, fie dintr-un izvor. Desi formeaza o ramura foarte importanta a vrajitoriei, tehnicile cu apa neinceputa nu se folosesc oricand, ci doar in anumite situatii, printre care ecel mai des intalnite sunt cele in care se doreste deslusirea viitorului. Prin urmare, magia apei neincepute este una divinatorie, ca si ghicitul in cafea, despre care va fi vorba in alt capitol. Chiar si ca magie divinatorie, tehnica apei nu este foarte des folosita. Aceasta deoarece pericolul unor viziuni false sau al unor proaste interpretari este deosebit de mare. Daca este vorba de imagini infricosatoare, interpretate ca prevestiri nefaste (ceea ce nu

Afla-ti viitorul

 Multe vrajitoare nu acorda o importanta deosebita acestei practici. Ele obisnuiesc sa spuna: “Apa nu e un bun sfetnic!". Imaginile care apar in acest ritual se refera la viitorul tau, dar, dupa cum stii, exista o multitudine de posibilitati de viitor. Daca, de pilda, consulti apa si ea iti infafiseaza imaginea infricosatoare a unui accident, este posibil sa nu mai pleci in calatoria pe care o planuiai; renuntand insa la aceasta calatorie, este posibil sa deschizi un viitor in care te pandeste exact acel accident pe care l-ai vazut. Altfel spus, nu poti sti daca apa “calculeaza" viitorul tinand cont de posibilele tale reactii... Deci, este bine sa consulti apa, dar nu este neaparat bine sa actionezi in functie de imaginile pe care ti le ofera. Cel care arunca o privire peste timp este bine sa gandeasca urmatoarele: “ Singurul viitor care ma intereseaza este mai bun decat prezentul. Daca vor aparea imagini nelinistitoare, voi incerca sa le transform prin puterea vointe